ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !WRC2 8η ΘΕΣΗ WRC 22η ΘΕΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ MONTE CARLO

Το σημαντικό είναι ότι το ελληνικό πλήρωμα και η Skoda Fabia R5 έκαναν έναν καλό αγώνα και έφτασαν στον τερματισμό, που ήταν και ο στόχος σε ένα δύσκολο εγχείρημα. Αποκόμισαν πλούσιες εμπειρίες και ευχαριστήθηκαν την συμμετοχή τους σε ένα event του παγκοσμίου, πραγματικότητα ένα όνειρο και εμάς υπερήφανους για άλλη μια φορά.
Κινήθηκαν γρήγορα, αν και όπως οι ίδιοι ανέφεραν,ταλαιπωρήθηκαν σε κάποια σημεία από τον καιρό και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες, που έκαναν την επιλογή ελαστικών πραγματικό γρίφο.
Ο Λάμπρος Αθανασούλας δήλωσε:

Το μεσημέρι της δεύτερης μέρας, η ανάρτησή του έδειξε ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο συνοδηγός του Νίκος Ζακχαίος απολάμβαναν τον αγώνα: «Μετά το τέλος του πρώτου loop των ειδικών της δεύτερης μέρας, επιστρέφουμε στο service χαρούμενοι από την συνεχή βελτίωση του ρυθμού μας. Παρά τα δυο μικρό προβλήματα που αντιμετωπίσαμε (πιάσαμε το προπορευόμενο αυτοκίνητο στην 4η ειδική, και μια μικρή έξοδο στην 5η λόγω χιονιού που είχαν πετάξει θεατές) η αίσθηση στο αυτοκίνητο συνεχώς βελτιώνεται και η αυτοπεποίθηση μας αυξάνεται!»
Δεύτερη μέρα:
«Άλλη μια μέρα έφτασε στο τέλος της. Σήμερα ο στόχος ήταν να ανεβάσουμε ελαφρώς το ρυθμό μας και να εμπιστευτούμε περισσότερο το αυτοκίνητο. Εν μέρη το πετύχαμε αυτό στο πρώτο loop παρόλο που είχαμε και τις στιγμές μας. Στο δεύτερο loop με την θερμοκρασία να πέφτει και πάλι υπό το μηδέν, τις ειδικές να έχουν γεμίσει με χώματα, χιόνι και πάγο, επιλέξαμε να κινηθούμε σε ρυθμό safe mode και να επιστρέψουμε χωρίς δράματα στο τέλος! Αύριο μας περιμένει η μεγαλύτερη σε μήκος μέρα του αγώνα με την 50αρα ειδική να είναι αυτή που σίγουρα κάνει την διαφορά! Προχωράμε...»
Το Σάββατο οι Αθανασούλας – Ζακχαίος με το Skoda Fabia R5 συνέχισαν κανονικά την προσπάθειά τους κόντρα στους καταξιωμένους συνδυασμούς. Στο πρωινό loop έκαναν μια λανθασμένη επιλογή ελαστικών και δυσκολεύτηκαν πολύ. Ο ρυθμός τους ήταν αργός και κλονίστηκε η αυτοπεποίθησή τους. Στο απογευματινό loop έβαλαν τα σωστά λάστιχα και ευχαριστήθηκαν την οδήγηση. Παρά τα δύο ανώδυνα, χωρίς ζημιές, τετακε που είχαν, κινήθηκαν ταχύτερα.

Χωρίς την χορηγία του Lascaris Foundation το όνειρο της συμμετοχής του ελληνικού πληρώματος δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί. Την προσπάθεια υποστήριξε και το περιοδικό 4Τροχοι, πάντα κοντά στον οδηγό από τα πρώτα του βήματα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου