Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ FABIA ΤΟΥ κ.ΚΟΥΤΣΙΚΟΥ ; ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ;


Είναι το τρίτο άρθρο που ανεβάζει ο έγκριτος δημοσιογράφος Γιάννης Σταυρόπουλος από το Motori.gr σχετικά με ένα θέμα (ασάφεια κανονισμών) και τον άδικο αποκλεισμό ενός Fabia, και την αποχώρηση του !!!  Ουδείς έχει μπει στον κόπο να βγάλει έστω μια ενημέρωση. Το ενδιαφέρον μας για τους ιδιοκτήτες οχημάτων Skoda είναι γνωστό, γι αυτό το λόγο άλλωστε υπάρχει και το Fan Club. Σας μεταφέρουμε αυτολεξεί/αναδημοσίευση το τελευταίο άρθρο του κ.Γιάννη Σταυρόπουλου.

Περί Ενιαίου ο λόγος…
-- «του Γιάννη Σταυρόπουλου
Ο διπλός αγώνας του Ενιαίου με τα Skoda Fabia 1.2 TSI στο Τατόι, ήταν ένα από τα δυνατά highlights της διοργάνωσης. Τα αυτοκίνητα παρά τη χαμηλή ιπποδύναμη «έγραψαν» πολύ καλούς χρόνους και όσοι θεατές παρευρέθηκαν στο ναό των Ελληνικών αγώνων ευχαριστήθηκαν από τις επιδόσεις των οδηγών.

Όμως είμαστε εντελώς αντίθετοι με μια πρόσφατη δήλωση του Νικόλα Περατινού, που βρίσκεται πίσω από την διοργάνωση του Ενιαίου, όπου μεταξύ των άλλων σχολίασε «για την ομαλή ροή του φετινού Ενιαίου».

Η συνταγή κάπου «μπάζει» νερά.

Έχοντας απεριόριστη εκτίμηση στο πρόσωπο του Νικόλα Περατινού, έπρεπε μετά το πέρας των αγώνων να «διαλύσει» τα όποια σύννεφα υπήρξαν για το ένα από τα αυτοκίνητα του Ενιαίου για το εάν ήταν σύννομο με τους κανονισμούς ή όχι, κάτι που ακούστηκε και έφτασε και στα αυτιά μας

 ‘Η τιμωρείς, ή «διαλύεις» τα όποια σύννεφα με επικοινωνία, τα οποία εξακολουθούν να υπάρχουν, για την καλή συνέχεια του θεσμού στους υπόλοιπους αγώνες.

Και ερχόμαστε για μια ακόμα φορά στην υπόθεση του Τάκη Κουτσίκου που η ασάφεια των κανονισμών, όχι μόνο αμαύρωσε το όνομά του, αλλά ένα αυτοκίνητο από αυτά του Ενιαίου δεν συμμετέχει πλέον.

Ο κανονισμός στην πρώτη ανάβαση του θεσμού του Ενιαίου, στη Δημητσάνα, ανέφερε τα εξής για ζάντες και ελαστικά.

Κανονισμός 6.1 Ζάντες

Επιτρέπεται η χρήση ζαντών με διάσταση 7JX16 και κωδικό 6V0071496FL8 και όφσετ ET46 . Επιτρέπεται η χρήση των εργοστασιακών ζαντών. Επιτρέπεται η αντικατάσταση των μπουλονιών των τροχών με μπουζόνια και νέα παξιμάδια. Απαγορεύονται οι προσθήκες στους τροχούς.

Κανονισμός 6.2 Ελαστικά

Tα επιτρεπόμενα ελαστικά είναι τα NANKANG TYPE: AR-1 comp semi slick και διάσταση 205-45-16 (83W).

Δεν αναφέρεται λοιπόν πουθενά τι ελαστικά μπορεί να χρησιμοποιήσει ο κάθε συμμετέχων στο Ενιαίο, εάν χρησιμοποιήσει τις εργοστασιακές ζάντες που είναι 15 ιντσών.

Στον πρώτο αγώνα λοιπόν στην ανάβαση Δημητσάνας λόγω βροχής ο Κουτσίκος «φόρεσε» τα ελαστικά με τα οποία παραδόθηκε το αυτοκίνητο στις εργοστασιακές ζάντες των 15 ιντσών και οι αγωνοδίκες τον έθεσαν εκτός λόγω ασάφειας των κανονισμών.

Ο Τάκης Κουτσίκος δεν είναι ένα παιδάκι 20 χρονών που υπέπεσε σε λάθος. Είναι παλιός αγωνιζόμενος που έχει κάνει τον κύκλο του στους αγώνες, επιτυχημένος επιχειρηματίας, και σήμερα είδε την πρόκληση του Ενιαίου σαν μια οικονομική λύση στο να κάνει μερικούς αγώνες αποκλειστικά για το κέφι του.

Επειδή λοιπόν είναι παλιός αγωνιζόμενος και έμπειρος,  διάβασε τους κανονισμούς όπως πρέπει να κάνει κάθε συμμετέχων σε κάθε κατηγορία, οι οποίοι όμως στην περίπτωση του Ενιαίου είχαν ασάφεια. Οι αγωνοδίκες είχαν άλλη άποψη και τον έθεσαν εκτός. Δεν γίνεται όμως να τον «πετάς» εκτός αγώνος λόγω ασάφειας, αλλά το χειρότερο σε αυτήν την ηλικία να χαρακτηρίζεται ως παράνομος λόγω ασάφειας των κανονισμών.

Ο ΣΟΑΑ στην περίπτωση του Τάκη Κουτσίκου δεν όρθωσε ανάστημα, ενώ από την ΟΜΑΕ που είναι η αρχή του σπορ, περιμέναμε άλλη τοποθέτηση, που φυσικά δεν έγινε.

Όμως για να μην παρεξηγηθούμε, την ίδια ακριβώς θέση με τον Τάκη Κουτσίκο θα κρατούσαμε και για όποιον άλλον – άδικα τιμωρητέο- αγωνιζόμενο στο Ενιαίο, καθώς θεωρούμε ότι τον αδίκησαν και το χειρότερο αμαύρωσαν  το όνομά του χωρίς να φταίει.

Πρέπει λοιπόν ο ΣΟΑΑ να γίνει πιο εξωστρεφής και να «λύνει» τα όποια θέματα  εν τη γενέσει τους και όχι να διατηρούνται σύννεφα. »--

Δύο παλαιότερα άρθρα που αναφέρετε στο θέμα διαβάστε:

Ενιαίο 2017: Συνάντηση, αποφάσεις και δικές μας σκέψεις

Ενιαίο 2017 : Ανάβαση Δημητσάνας και ασάφειες κανονισμών

Λίγο που κοιτάξαμε τον κανονισμό, όπως αυτός δημοσιεύτηκε από την ΟΜΑΕ λέει ξεκάθαρα ότι επιτρέπεται η χρήση των εργοστασιακών ζαντών, αλλά το πιο σωστό είναι να υπάρξει ενημέρωση για να μην βγαίνουν αυθαίρετα συμπεράσματα. Εν αναμονή....

(πηγή: www.motori.gr )

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

INSTAGRAM

facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

TWITTER

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΑΡΧΕΙΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Followers

Translate