ΣΚΛΗΡΗ ΜΑΧΗ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΝΗΣ
Σκληρός ανταγωνισμός αναμένεται στο φετινό Seajets Rally Acropolis για τον Λάμπρο Αθανάσουλα και τον Ηλία Παναγιωτούνη. Είναι γεγονός πως στο περσινό Seajets Rally Acropolis ο Λάμπρος έκανε την έκπληξη προκαλώντας δέος ακόμα και στο εξωτερικό. Χαρακτηριστικό είναι ότι την πρώτη μέρα ήταν πρώτος γενικής κατάταξης, με την Fabia R5.
Στο φετινό Seajets Rally Acropolis τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα και όλοι ελπίζουμε σε μια διάκριση του Λάμπρου και του Ηλία, και φυσικά θέλουμε να τους δούμε ξανά στο βάθρο με την γαλανόλευκη Fabia R5 της Lascaris Foundation.
Γιατί θα είναι σκληρός ο ανταγωνισμός φέτος ;
1- Κατ αρχάς η συμμετοχή οριστικοποιήθηκε πριν λίγες μέρες, πράγμα το οποίο δεν επέτρεψε στον Λάμπρο να έχει τον χρόνο που θα ήθελε στην διάθεση του. Οι καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν στην περιοχή της Λαμίας θα είναι είναι άσχημες, και θα δυσκολέψουν ακόμα και τις δοκιμές των πληρωμάτων. Ελπίζουμε ο αγώνας να διεξαχθεί με καλές καιρικές συνθήκες.
2- Η αλλαγή Co Driver έγινε την τελευταία στιγμή και ο Λάμπρος με τον εμπειρότατο Ηλία «βρέθηκαν γρήγορα» έχουν πολύ καλή «χημεία» μεταξύ τους. Καλό θα ήταν να υπήρχε λίγος χρόνος παραπάνω για να μάθουν ακόμα πιο πολύ ο ένας τα χούγια του άλλου, ας μας επιτραπεί η έκφραση. Δυστυχώς ο Νίκος Ζακχαίος λόγο οικογενειακών υποχρεώσεων δεν μπορεί να συμμετέχει φέτος.
3 - Φέτος θα είναι πολλά τα οχήματα κατηγορίας R5. Χαρακτηριστικό είναι πως θα είναι συνολικά πέντε Skoda Fabia R5. Mην ξεχνάμε πως πέρσι ο Tarabus με Fabia S2000 ήρθε 4ος γενικής, μία θέση πίσω από τον Λάμπρο. και φυσικά μην ξεχνάμε τους διεκδικητές του τίτλου, οι οποίοι θα πιέσουν όσο δεν πάει άλλο.
4- Αλλαγή του Acropolis. Φέτος το Rally Acropolis θα μεταφερθεί μετά από δέκα χρόνια ξανά πίσω την Λαμία. Πράγμα που σημαίνει ότι και οι Έλληνες οδηγοί δεν έχουν εξοικειωθεί ακόμα με τις ειδικές.
Σωστή τακτική για καλό αποτέλεσμα
Η Lascaris foundation team Greece και ο Λάμπρος Αθανάσουλας, κρατώντας πάντα χαμηλούς τόνους, σταθερές απόψεις και σωστή τακτική καταφέρνουν το σωστό αποτέλεσμα.
Σταθερή αξία είναι το Skoda fabia R5. Είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στους αγώνες WRC & ERC. Αξιόπιστο, ευέλικτο και πολύ γρήγορο. Η συνεργασία με την Motorsport Italia είναι εξαιρετική καθώς η ομάδα έχει φοβερή τεχνογνωσία, και είναι γνώστης των set up της Fabia πράγμα που σημαίνει ότι είναι σε θέση να αντεπεξέλθει γρήγορα σε οτιδήποτε χρειαστεί κατά την διάρκεια του αγώνα. Αυτό αποδείχτηκε άλωστε και στο περσινό Acropolis αλλά και στο Rally Monte Carlo.
Σταθερή είναι η άποψη του Λάμπρου και για τα ελαστικά, καθώς ακόμα μια φορά η Lascaris foundation Team Greece επιλέγει τα ελαστικά της Pirelli Motorsport για να αντεπεξέλθουν στις συνθήκες που θα αντιμετωπίσει το πλήρωμα, και συμφωνούμε σε αυτό γιατί πλέον το πλήρωμα έχει μάθει τις αντιδράσεις της Fabia R5 με ελαστικά Pirelli σε όλες τις συνθήκες, βροχή λάσπη, χιόνι, χώμα και άσφαλτο, και έχει οδηγήσει την Fabia R5 σε όλες τις συνθήκες.
Παρόλο την αλλαγή του co driver και την καλή «χημεία» που έχουν μεταξύ τους, μιλώντας με ανθρώπους του χώρου, η επιλογή του Ηλία Παναγιωτούνη είναι ότι καλύτερο, καθώς ο Ηλίας είναι από τους πιο έμπειρους συνοδηγούς, ικανός να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του Acropolis. Η εμπλοκή του με τους αγώνες Ράλλυ ξεκίνησε το 1998.
Έκτοτε έχει 6 συμμετοχές σαν συνοδηγός στο Ράλλυ Ακρόπολις (1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003) και 3 συμμετοχές σε Ευρωπαϊκούς Αγώνες (1998, 2000, 2001) ενώ το 2004 συμμετείχε στο Ράλλυ Ακρόπολις σαν οδηγός, με συνοδηγό τον Γιώργο Βελλή.
Τα τελευταία χρόνια είναι συνοδηγός του Νίκου Ζάχου σε ασφάλτινους αγώνες με σπουδαίες διακρίσεις, ενώ στους χωμάτινους αγώνες κάθεται στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer του Γιάννη Μπαντούνα, με τον οποίο κέρδισαν και το Κύπελλο Χώματος το 2015.
Παρόλο τον σκληρό ανταγωνισμό πιστεύουμε και ευχόμαστε να δούμε το Ελληνικό πλήρωμα και την γαλανόλευκη Fabia R5 στο βάθρο για άλλη μια φορά. Εμείς ευχόμαστε ολόθερμα καλή επιτυχία και σηκώστε την ελληνική σημαία όσο πιο ψηλά μπορείτε, είμαστε δίπλα σας !
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου